We celebrate...

Tomas Brolin!
I all hast så missade jag att gratulera en utav sveriges absolut bästa fotbollsspelare genom alla tider. I lördags, den 29:e november så fyllde bronshjälten från 1994 hela 39 år. Det är ju något dåligt av mig att vara så här sen i mitt firande av Hudiksvalls store son, särskilt eftersom Tomas själv var snabb med att fira...



Med detta klipp/inlägg vill jag verkligen inte på något sätt göra mig rolig över Tomas eller den fantastiska karriär han hade, utan tycker bara att det är vansinnigt roligt hur snabbt upp han är för att fira sitt drömmål.

Kommentarer
Postat av: L O O

vad tycks om min klädsel idag?

2008-12-02 @ 16:36:05
URL: http://loem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0