Champions League

Hmm, vet inte riktigt vilken match jag skall välja att titta på ikväll. Det känns som att man alltid väljer 0-0 matchen av någon outgrundlig anledning. Eller så zappar man fram och tillbaka mellan två till tre matcher och lyckas på det sättet missa alla mål som görs.
På förhand så lockar kanske matchen som visas på TV6 mellan Fiorentina och Lyon mig mest då detta är två lag som jag inte kollar på allt för ofta. Och på förhand känns det som att det inte kommer att sluta mållöst.
Samtidigt kanske man borde ge BATE Borisov en chans och se deras kamp på hemmaplan mot giganterna Real Madrid. Lite David möter Goliat är ju aldrig fel.
Villarreal - Manchester United är väl utan tvekan den matchen som innehåller mest kvalitet per spelare utav kvällens utbud, men det är något med den som inte lockar mig till att välja den.
Arsenals match mot Dynamo Kiev kanske kan vara något. Väljer jag den så vet jag ju att Arsenal bara kommer få 0-0 och det är ju inte helt fel.
Hmm. Det är svårt som sagt. Svårt att välja. Det blir nog att zappa sig till fyra stycken 0-0 matcher.
Men först en liten aptitretare i form av FC Zenit - Juventus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0