¡Hala Guti!

José María Gutiérrez

José Maria "Guti" Gutiérrez gjorde igår sin 500:e match i Real Madrids vita tröja. 500 matcher, 5 ligatitlar, 3 Champions league-titlar, ett antal mindre titlar, massor av målgivande passningar och 72 gjorda mål för moderklubben och tillika klubben i sitt hjärta.
Här har ni en sammanställning av de svenska Real Madrid-fansens hyllningar:
(Varning för språket.)
  • "Tro mig Guti är hatad av sina medspelare. Om jag hade haft en i mitt lag som bara passade fel pass och inte jobbade hem skulle jag hata honom. Och jag tror dem flesta småhatar honom...."
    [RealMadrid- R9 Ronaldo]

  • "När Guti tar frisparkar så är det något som inte stämmer."
    Shi

  • "Ingen i Real Madrids histioria har gjort så dålig insats som Guti gjorde idag. Att den spelaren ens fick ett förnyat kontrakt."
    Grande Pepe

  • "Guti jävla fag du kan jobba hem när du förlorar bollen din jävla idiot."
    Nr 5 Magic - Zidane

  • "Guti är så jävla dålig, jag hoppas vi slipper kräket mot Sevilla trots att han brukar göra sina bästa matcher mot Sevilla. Just nu tror jag inte ens hans mamma älskar honom.."
    [RealMadrid- R9 Ronaldo]

  • "Guti är ju en sanslöst äcklig person. Inte undra på att han är så hatad."
    Shi

  • "Guti är en ojämn, lat, diva."
    Robinho#10

  • "Guti är nog den sämsta spelaren jag vet."
    [RealMadrid- R9 Ronaldo]

  • "Men Guti är ett rövhål av högsta klass och spelarna kan inte ens spela tillsamans."
    TheJoker

  • "Vilken pajas Guti är. självisk jävel, kämpar aldrig hem. Han e vice kapten herregud så han skämmer ut sig. Hur kan han peta VDV? Gör en bra match sen är han dålig 10. Fy fan skämms Guti."
    Robinho#10

  • "Byt in Dudek, Metzelder, Bueno - vemsomhelst istället för Guti!! Uselt spel i första, uselt..."
    Metze


You'll have bad times
And he'll have good times
Doing things that you don't understand
But if you love him you'll forgive him
Even though he's hard to understand


 


Kommentarer
Postat av: Fanny

Hahaha! Det är inte lätt att vara Guti.

2008-11-30 @ 22:09:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0