Tellus AROUND



1. Om inte Svennis får sparken från sitt jobb i Mexiko inom en relativt snar framtid, så lovar jag att Glenn Hysén skall krypa runt Lärkendals arena.

2. Det har visst framkommit att William Gallas kanske inte är det bäst lämpade att vara lagkapten för Arsenal. Typ alla större engelska tidningar har det som sin stora grej på sportsidorna. Min reaktion: Åh fan. Mitt förslag på ny lagkapten: Michael Silvestre.

3. Är det någon som vet om Chippen Wilhelmssons agent har lagt ner sin verksamhet, eller har globetrottern Wilhelmsson funnit sin själsliga ro i Saudiarabien? Tycker personligen att han har varit lite väl länge där borta nu. Dags att röra på sig! Det måste ju gå att bli utlånad någonstans.

4. ...och man undrar ju om Fredrik Ljungberg kommer att lyckas vinna fansens hjärtan i Seattle likt han gjort tidigare under karriären. Med kvalitetsånger som "We love you Freddie, Coz you've got red/no hair" och fans som den här (skall vi säga tacksamma?) killen. <--Klicka


5. Rysk press har visst fått för sig att Martin Skrtel inte trivs i Liverpool och därför skall ha uttryckt viljan att återförenas med sina kamrater i Zenit St. Petersburg. Jag tycker att det låter fullkomligt rimligt. ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0